Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 24 uur

Reviews

rating-pie

Roompot Résidence De Veerse Wende scoort gemiddeld een 8,8

We hechten veel belang aan de vakantiebeleving en feedback van onze gasten. Daarom tonen we alleen beoordelingen van geverifieerde gasten die daadwerkelijk bij ons boekten en hebben verbleven. Zij gaven hiervoor hun schriftelijke toestemming en worden niet betaald. Beoordelingen worden op geen enkele manier beïnvloed. Beoordelingen met een 6 of lager worden handmatig getoetst en verwerkt. Ze worden niet allemaal gepubliceerd. Het gemiddelde cijfer is berekend uit 84 beoordelingen.

  • Algehele verblijf
    8.7
  • Gastvrijheid
    8.5
  • Kindvriendelijkheid
    8
  • Onderhoud
    8.4
  • Schoonmaak
    8.4
  • Vakantieverblijf
    8.7

Bekijk 84 reviews

Naam: Geverifieerde gast
Datum: 11 mei 2024

Mooi ruim huis op een fantastische locatie direct aan het water. Het huis was schoon en alles aanwezig. Echt een heerlijke plek. Zeker voor herhaling vatbaar! Als ik iets zou moeten noemen wat voor ons een minpunt was dan zijn het voor ons de bedden. Voor ons te zacht en te veel doorgelegen. En ook bijzonder dat een huis van dit kaliber geen smart tv heeft. Tegenwoordig toch redelijk standaard dat je ergens in kunt loggen op je eigen Netflix. Tv was bij ons kapot, maar vriendelijke jongen van Roompot heeft hem gelijk omgewisseld.

  • Algehele verblijf
    9
  • Gastvrijheid
    10
  • Vakantieverblijf
    9
  • Schoonmaak
    9
  • Onderhoud
    9
rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 13 april 2024

We hadden het huisje gekozen omwille van de rust en openheid (grote raampartijen). Het verblijf heeft deze wensen perfect ingevuld.
Wat betreft het huisje was het jammer dat de vaatwasser niet naar behoren werkte en dat je voor alles wat je wilde doen de auto moest pakken. Er waren in de buurt geen voorzieningen zoals een winkeltje, restaurant (buiten marina lounge met een beperkte kaart),…

  • Algehele verblijf
    9
  • Gastvrijheid
    9
  • Vakantieverblijf
    9
  • Schoonmaak
    9
  • Onderhoud
    9
rating-pie
Naam: Nathalie Vanryckeghem
Datum: 25 maart 2024

Ik vond het wat jammer dat de verwarming en het warm water niet werkten bij aankomst. Vervelend als je net een grote toer gaan fietsen hebt. (gelukkig zeer snelle oplossing van de servicedienst). Verbinding douchekop lekt nogal hevig. En de bel deed het niet.
Het toegangsslot met cijfercode werkte niet. (gelukkig ook hier een relatief snelle interventie, maar een echte oplossing was er niet, behalve eens goed schudden aan de deur) Dit gaf mij geen echt vertrouwen. (gelukkig kon ik schuilen in mijn wagen totdat de medewerker er was, maar mijn boodschappen waren wel ontdooid, dat was minder). Ook de angst om s avonds na het diner niet meer binnen te kunnen zat er goed in. Wel een dikke pluim voor de medewerkers die alles in het werk gesteld hebben om zo spoedig mogelijk te helpen. En de melding dat mijn gsm-lader nog in het huis lag en de mogelijkheid om mij deze toe te sturen was super.

  • Algehele verblijf
    7
  • Gastvrijheid
    8
  • Vakantieverblijf
    6
  • Schoonmaak
    8
  • Onderhoud
    8
  • Kindvriendelijkheid
    7
rating-pie
Naam: Alexander Hordijk
Datum: 05 januari 2024
  • Algehele verblijf
    9
  • Gastvrijheid
    9
  • Vakantieverblijf
    9
  • Schoonmaak
    9
  • Onderhoud
    9
rating-pie
Naam: Cindy Gallagher
Datum: 05 januari 2024

Het park was moeilijk te vinden, geen wegwijzers naar Roompot, wel naar Fletcherhotel
Heel mooie huisjes en prachtige locatie

  • Algehele verblijf
    9
  • Gastvrijheid
    8
  • Vakantieverblijf
    9
  • Schoonmaak
    8
  • Onderhoud
    7
rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 05 januari 2024

Na thuiskomst heb ikgebeld met Roompot om te zeggen dat de regen door de muren sloeg bij enkele ramen.Ze gaven me een 06 nummer en dat werkt niet vanuit België.Het lijkt me wel belangrijk nochtans zo een probleem.Bij deze weten jullie het dan .Er lagen echt plassen op de vensterbanken.

  • Algehele verblijf
    8
  • Gastvrijheid
    7
  • Vakantieverblijf
    8
  • Schoonmaak
    9
  • Onderhoud
    8
rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 18 december 2023

Geweldige accomodatie maar TE ver weg van alles. Er is niks te doen in de directe omgeving. Zomers is het er vast leuker.

  • Algehele verblijf
    9
  • Gastvrijheid
    10
  • Vakantieverblijf
    10
  • Schoonmaak
    10
  • Onderhoud
    10
rating-pie
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 23 november 2023

Het is ons goed bevallen. Zouden alleen graag zien dat op de plattegrond de verzamelpunt van het afval beter zichtbaar is.

  • Algehele verblijf
    8
  • Gastvrijheid
    7
  • Vakantieverblijf
    8
  • Schoonmaak
    8
  • Onderhoud
    8
rating-pie
Naam: Chantal De Cauwer
Datum: 06 november 2023

We zijn niet tevreden over jullie misleidende reclame op de website.
Er staat bij het punt Voorzieningen dat de woning een smart-tv heeft. Dat was niet het geval! Een smart-tv biedt de mogelijkheid om via apps en je eigen abonnement betalende platformen (Netflix, Disney+, Prime,..) te bekijken. Of naar de tv te streamen via bijvoorbeeld airdrop.
Deze tv was aangesloten op een setup-box waarbij we enkel naar het (grote) aanbod zenders konden kijken. Dit interesseert ons niets. Wij willen gewoon onze series of films kunnen kijken. Dit was niet mogelijk met deze tv.

Gelukkig heeft Carlo de dag na aankomst een Chromecast gebracht zodat we wel via onze eigen platformen konden kijken. Hele dikke pluim voor Carlo, die écht zijn best deed om ons probleem op te lossen.

Maak gewoon geen reclame met smart-tv als dat niet zo is.
Wij hebben zelf ook een Chromecast die we meenemen indien er geen smart-tv beschikbaar is. Dat was voor ons ook geen enkel probleem geweest, maar doordat jullie publiceren met een smart-tv hadden we deze natuurlijk niet bij.

  • Algehele verblijf
    9
  • Gastvrijheid
    9
  • Vakantieverblijf
    9
  • Schoonmaak
    9
  • Onderhoud
    10
rating-pie
Naam: Sandra Lamote
Datum: 03 november 2023

Ons verblijf was uitstekend, mooi en proper verblijf, het enige wat ik miste was een haardroger in de badkamer, maar voor de rest was alles aanwezig wat je nodig hebt.

  • Algehele verblijf
    8
  • Gastvrijheid
    8
  • Vakantieverblijf
    8
  • Schoonmaak
    8
  • Onderhoud
    8
rating-pie
Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.